Monday, June 21, 2010

Penghantaran Barang ke Sabah dan Sarawak

Ini juga salah satu cabang perniagaan yang saya sedang usahakan.Selain dari pelancongan saya juga boleh membantu kawan-kawan yang berasal dari Sabah dan Sarawak menghantar barang-barang seperti Motosikal,Kereta dan pindah Rumah dengan menggunakan perkhidmatan laut.Insyaallah setakat ini semakin ramai kawan-kawan dari sana yang menggunakan khidmat saya.Jika ada kawan-kawan yang hendak berbuat demikian ,jangan lupa hubungi saya......Saya sedia membantu anda.....

Barang-barang sedang diturunkan dari lori dan di letakkan di atas pallet kayu untuk tujuan pengukuran saiz keseluruhan barang yang hendak di muatkan ke dalam kontena.
Ini lah barang yang sudah siap di ambil ukuran. Dan di masukkan ke dalam kontena mengikut ke tempat mana barang tersebut hendak di hantar.
Ini adalah salah satu contoh kontena yang bersaiz 40 kaki panjang.Kesemua barang-barangkan akan di muat ke dalam kontena ini.
Kelihatan pekerja sedang mengemas dan menyusun atur barang-barang yang sudah di masukkan ke dalam kontena agar tidak berlaku sebarang kerosakan yang teruk ke atas barang -barang yang hendak di hantar ke destinasi yang hendak dituju.




4 comments:

  1. berapa ye harga hantar brg ke sabah?
    saya nak hantar perabot2 gitu ..

    ReplyDelete
  2. kalau saya nak hantaq unta boleh ke bro..?

    ReplyDelete
  3. saya nak hantar kotak berisi biskut raya, berapa harga.pm saya: speedorico@gmail.com

    ReplyDelete
  4. nak hantar barang dari kl ke sabah bole ke?

    camna kiraan kosnya?

    ReplyDelete